REPARACIJA DIZNI

Dizne ili injektori ubrizgavaju gorivo u cilindre. Drugim riječima, one su, uz visokotlačnu (bosch) pumpu ključni dio svakog diesel motora, kao i suvremenih benzinskih motora s izravnim ubrizgavanjem.

Osnovni zadatak svake dizne je fino raspršivanje goriva u cilindre i pravovremeno ubrizgavanje istoga. Injektori dizelskih motora kontroliraju i trenutak paljenja smjese, što kod benzinskih čini svjećica.

Osobine modernih injektora:

0
bara
Tlakovi ubrizgavanja
0
mm
Promjer mlaznice injektora
do
0
Broj ubrizgavanja u jednom taktu
0
mm
Kapljice raspršenog goriva

INJEKTORI

Današnja (treća) generacija common-rail ubrizgavanja ima tri faze ubrizgavanja pod iznimno visokim tlakovima (1800 bara, neki sustavi i preko 2000, a radi se na sustavima 4. generacije sa tlakovima do 3000 bara). Toliki tlakovi potrebni su kako bi se gorivo atomiziralo (raspršilo) u što je moguće finiju maglicu i što ravnomjernije pomiješalo sa zrakom.

Takvi tlakovi uzrokuju iznimna naprezanja pa sustavi ubrizgavanja zahtijevaju iznimno izdržljive materijale i vrlo preciznu izradu. Stoga cijena sustava ubrizgavanja može doseći i do 30% cijene cijelog motora.
Tako visoki proizvodni troškovi čine reparaciju dizni i pumpi visokog tlaka racionalnim izborom.

Bosch-dizne

ZAŠTO MI?

  1. Više od 70 godina tradicije
  2. Brza i kvalitena usluga
  3. Transparentne cijene
  4. Garancija na obavljene radove
  5. Fleksibilno plaćanje

Radove ćemo obaviti brzo, kvalitetno i povoljno. Možete nam platiti i u više rata.

GARANCIJA

6-12 mjeseci

ovisno o radovima

PLAĆANJE

do 6 rata

karticama

UŠTEDA
UŠTEDA

do 2/3 cijene
novih injektora

KAKO RADIMO?

  1. Dogovorite termin
  2. Napravimo dijagnostiku i obavijestimo vas o situaciji
  3. Nakon vašeg odobrenja krećemo s radovima
  4. Obavljamo testiranje napravljenih popravaka
  5. Plaćate i preuzimate vozilo

...ili ispunite kontakt formu:

Odaberite vrstu usluge:

Marka vozila, tip, obujam motora i snaga (kW):

Vaše ime:

Vaš email:

Vaš telefon: